Thursday 24 March 2011

CinTa kAmi mEmanG Da Bomb!

LunCh TimE !
tp noT out 4 LunCh..
wiLL cooK 4 dinNeR toniTe..
ThE menu iS RahSia !
:p

enTry ni TribuTe uTk diRi senDiri..
n utk sanG kekaSih..
iAitu kami berDua..
Emi & Tilla

ovErnigHt berSamA

boRing ke?
iT's ok..
gue hanyA maU gemBiraKan hati sendRi..
ya uDah..

xDa aPa Pon yg nAk guE samPaiKan..
CumA..
SemaKin hari SaYang guE pd emi maKin menGgunUng..
p/s : baHaSa SansKriT.. lalala..

kaMi munGkin baHaGia..
munGkin?
Ermm.. SaLah La..
Kami EmanG baHaGia..
SeTiap sAat Trasa senAng bersamAnya..
o00ooo my SaYang !

berCanDa Ria berSama..
SeJak gue bersaMa Lo Emi,
guE raSa snG bangaT...
Rasa seLamaT.. (Selamat ke?) ;p
TenanG..
guE hePi pokok PangKal nya..

gue sanGat hePi !
dugAan?
MMg banyAk...
n Kdg kaLa sgT menCabaR minDa..
Tp..
dia lah yg TenanGkan gue..
aDe tiaP kaLi guE dlm maSalah..
dia Lah Transformers ku !!

GambaR hiaSan ;p
ketikA gue saKit...
Lo la yg menjAga gue..
tdk kiRa jam braPa aja..
lo menemani guE...
Terima kaSih sayang !!

nuRse yg x cntIk... jadi tdk perLu risau sih... :p

peAce no War !

SangaT2 terimA kasih !!
TerimA kasih sayang !!
TerimA kasih SayanG !!
huWaaaa..
Gue lg terhaRu deh...

Lo mmG senTiaSa berSama guE..
lo mmG yg terbaEk pernaH gue miLiki..
guE syg BangaT saMa lo..

TenkiU LiSa... LiSa snaPpeD diZ pix !
MaKan gue..
minUm gue..
paKai guE..
minyAk keTe guE..
biL hp guE..
duEt tOl ke oFFicE guE..
smuanyA Lo yg byr...
TerimA kasih Lg !!

p/S : aRap2 duEt keTe n umA lo biSa byrkn jugA ya... :)


Errmm..
GaDo?
PerKaRa biaSa..
tp gaK perLu d PanjanGkan..
KErna..
gue hanya Ada kamu emi..
Jd..
boSan iF gaDo Terrruusss...
berbaek kn lebEy enAk..
kn3?

o000ppss.. xbiSa Lebey2.. TontonAn umum ni..
bErcuti berSama..
MaKan berSama..
baLik kg berSama..
enjoY berSama..
suSah bersamA..
Sng berSama..

sAat berSama

SmuanyA kami berSama..
aDa saPe keSah??
aPe gue keSah dgn apE org LAen keSahkan..
xpeduLi kaTa oRang ..
Yg PentinG
Kami bahAgia...
KErnA.. CinTa kami MemanG da Bomb !!

noTa KaKi !!!!!


KePaDa Hilmi HAfizuddin, gUe Noorsyatilla MembuaT pengaKuan TerbuKa bahAwaSanyA GuE saH menJaDi FianCee Lo SehinGGa TarikH yg Akan DiTeTapkan kemuDian.... Dan DengAn ini Gue ingin Lo taU baHaWa sAyanG guE, CinTa guE, kaSih gue hanyA utK Lo SoRg... SeKian.


Dariku untuk Mu..


L.O.V.E

gue untuk Lo..
LasTLy..
i Dun CaRe wat PeoPle Say..
Wat peoPle do..
WaT PeoplE thought..
We R StILL togeTheR..
n We R enGagE now ..

yeAy !!!
and LookinG forWaRd for ThiS :

juz u & me .... muaaXX !!

p/S : maUkan PeLamin ini jugak... Lalaalala.. :p

SayanG,
inGaT.. noBody cAn rePlacE u...
BMW ! :: BeSt Man Win..
aNd I am..
BesT wOman Win...
ChiLL...

HaPPy togeTher..

No comments:

Post a Comment