Sunday 27 March 2011

♥♥♥ nOoRsYaTiLla rAmLaN ♥♥♥

                                                                                 updated by : emi


lets have some fun wif emi plak..hehe...


noorsyatilla ramlan...tunang ku..aku knal ngan dia dari tahun 2008..dia ni sorang yg manja....sangat2 manja..fuhhh..xpnah aku jmpa gadis manja terlampau mcm dia ni..hehe..sume bnd nak kna orang wat..xde nye nak wat sndri...degil plak xyah cerita la..hadoih..hehe..tapi she's very funny...klu lpak ngan dia nak ketawa je...tapi kan...klu org lain la dpt dia..hmmm rase2 mkn kaki la kot dia ni...msti org xtahan ngan prangai dia ni..dia ni special..lain dari yg lain girl yg aku pnah knal...sbb tu aku jatuh ati kat dia ni..hehe...degil2 dia ni pon takot gak la ngan aku..kata nye aku ni garang..ape yg garang nye tah la kan...tapi tu dlu..skarang ni hambik kau..ngan aku da xtakot dah..tapi dia respect aku lagi...hehe..aku xkisah pon la...jnji kitorang ni bahagia...dia ni klu degil aku cubit je..pastu baru reti nak diam...pastu ape lagi..mrajuk la..hehe...dia ni byak cakap..klu cakap fon tu dua jam tu xde masalah la..ade je idea dia ni..hehe..tapi dia ni penakut..sangat2 penakut..hihi..




tgk..dlm lif pon sempat nak majok..hehe




dia ni xpenah rasa suasana dok kampung..sbb dari kecik mmbesar kat kL..aritu aku ajak dia g kg aku kat jengka masa raya..ha amek...baru tau rasa mcm mana kan..siap kna kacau dodol lagi..






muka bangga kacau dodol..hehe



pastu dia ni xpnah makan dodol tau..xpnah taste pon...tapi bila dapat rasa skali...haaa...tgk ni...








sampai mkn dlm bilik la xbagi org lain..








pulon kan..hehe..baru tau sedap ke x wat dodol sndri..




kalau nak tau tunangku ni pandai nyanyi..suara dia sedap sgt..klu g karaoke tu..hmm dia je la yg pegang mic..hehe..tau la suara best..tapi xde la pic dia tgh karaoke..hmm..


aling2...syg rasa bsyukur sgt dpt knal ngan aling..rasa best sgt..hepy dpt idup ngan aling..hope our relationship kekal sampai bila2...thanks dear..n thank to God coz jumpa kan saya dgn org yg betol...tanpa dia saya rasa saya xkan jadi mcm skarang ni..i love u so much--->>NOORSYATILLA RAMLAN..


cukup sampai disini..t ade idea aku curi2 update lagi eh..hehe..mata da ngantok..jam da kul 7 pagi..nak tdo..hehe..bye2...


p/s : cite ni xla pnjang pon..hope hepy la..thanks pada yg sudi bace...xnk la tulis byk..nnti cintaku marah..huhu... love u much dear...sory curi2 open blog aling...

No comments:

Post a Comment