Sunday 27 March 2011

saya nak bercerita jugak...♥♥♥♥

                                                                               updated by : emi
  
     halo halo halo....hehe..nak try bercerita plak laa...xpandai pon nak tulis2 blog ni..tapi nak try la..tu yg saje curi2 ni..hehe...jgn marah ye cik tunang..lalalala~~~
   jeng jeng jeng...tu dia tu dia tu dia...hehe..mcm mane nak start ni..ermm..start je la eh..


(2008)....ade ape ngan tahun ni...taun ni la aku bjumpa ngan tunang ku...kira mcm tahun salam perkenalan la..hehe...praktikal kat PNB(permodalan nasional berhad)...hurmm..kat cni lah brmula nye ceritera cinta aku dan dia..masa aku mula praktikal tu agak segan2 la...dia dah lama kat ctu..kitorang satu department...asal pagi2 masuk opis,baru nak duduk je dari jauh dah dgr nama ku dipanggil..lebey kurang mcm ni la...emiiiiiiii~~~ bjalan kat aku sambil main rambut..konon2 rambut market time tu..hehe..agak manja la cara dia pnggil..aku pun senyum je la sbb malu...pastu aku pon ape lagi..tanye la sorang staff kat ctu..aku pnggil dia KAKCIK...dia la yg byk bgtau aku pasal tilla...hehe..pas dah lama aku kat ctu,aku slalu ikut dia g jln2 kat pnb tu..hehe(dah xmalu dah)...boring la asek susun disket jek..hek3...kitorang mmg mesra la kat sana...aku pon pnah la gak date ngan dia kat mcd ampang park..kat klcc..satu hari tu dia last praktikal kat ctu..aku jadi sedey la..huhu...da xde kwn..so,aku bg dia adiah..cumi si kura2 mata besar...hehe...dia bg aku jam loceng strawberry...ni ha pic dia..aku smpan lagi jam tu sampai skarang...


comel kan..hehe :p


     da la susah nak jmpa dia ni..hmmm anak manja la kate kan..hehe..aku pnah anta dia balik unisel skali je..ntah celah ulu mane tah blaja..hehe...aku ngan dia keep on msg n call ari2..sampai la satu ari tu...jeng jeng jeng...hurmmm...aku tpaksa mmbuat kptusan utk mninggal kan dia ats sebab2 tertentu...da la masa tu dia sakit..kejam kan aku...aku rasa bdosa gila time tu..tapi apa kan daya..aku tetap dgn kptusan aku...


   aku lost contact ngan dia 2 taun jugak la..aku ngan life aku..dia ngan life dia...sampai la satu masa tu aku pon break ngan ex gf aku...alasan xnak ade komitmen la..ah lantak la..xheran pon aku..muda lagi..biase laa...eh2..ape ni lari topik lak dah...ahhaaaa....skarang ni aku dah bahagia ngn NOORSYATILLA...love u...time single tu aku agak boring jugak la kan..then aku rasa mcm nak find tilla balik..ati aku asek ckp nama dia je..pastu aku pon wat kptusan cari dia balik...masa tu aku ade gak la jmpa gadis zaman skolah rendah aku dlu..kami pon suka sama suka jgak..heehehe...tapi aku xpnah bg harapan2 ape lagi la kat dia..sbb time tu ati aku kuat cakap pasal tilla...then aku amek kptusan utk ikut ckp ati aku...akhirnya aku pon dapat la no fon si tortilla roti segar ni..hehe..aku pon text la..tapi haremmm...spuloh aku text satu pon xbalas...50 aku text satu je yg blas..kol plak lagi best..30 miskol baru skali angkat..tu pon xsampai seminit cakap...agak liat la jugak nak tackle dia ni balik..huhu...aku pon mcm da nak ptus asa..first time aku kalah klu aku ptus asa...hehe..tapi....Best Man Win la...dia text aku ajak g lunch..hehe...aku pon syok la..g la mesiniaga nak amek dia...first time jmpa after 2 years...masih xbrubah..sama spt dlu...hehe...aku agak malu tapi wat cool je....alah bkn g lunch pon..tapi g clinic..amek mc..esk dia nak g pulau perhentian..ceh...start je dari hari tu,kami pon mesra kembali seperti dulu...hehehe...syok...
ermm dah la ek...t panjang2 boring lak..t aku sambung cite lagi eh...


p/s:*sory klu boring

No comments:

Post a Comment